Reklamace zboží spotřebitelem
Jméno a příjmení kupujícího (odesílatele)........................ adresa ...................................................................................... kontaktní údaje (e-mail, telefon) .......................................
Prodávající/dodavatel: Vestis line s.r.o. IČ :24803987 Adresa : 9.května 14, 28906 Sány V ....................... dne .............................
Uplatnění reklamace
Dne ................. jsem ve Vašem e-shopu zakoupil župan výrobní číslo…………………ve velikosti…… Župan má závadu:(popište reklamovanou vadu výrobku):
Vzhledem k tomu, že vadné plnění je zřejmě nepodstatným porušením smlouvy, žádám Vás v souladu s ust. § 2165 ve spojení s ust. § 2169 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, o opravu zboží, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději ve lhůtě 30 dnů od převzetí reklamace.V případě neopravitelné vady žádám o výměnu výrobku za bezvadný. Zároveň Vás v souladu s ust. § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace (reklamační protokol) s uvedením data přijetí reklamace, jejího obsahu spolu s mým nárokem na opravu a následně potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Předem děkuji za kladné vyřízení mojí žádosti.
S pozdravem .............................................. (vlastnoruční podpis)
Potvrzuji převzetí reklamace dne ................................. ...............................................
podpis prodávajícího nebo jím pověřené osoby
Přílohy: Kopie daňového dokladu